FAQ - Veelgestelde vragen
Bestelling plaatsen
Een bestelling plaatsen doe je door producten in je winkelmandje te plaatsen. Hiervoor hoef je nog niet ingelogd te zijn. Wanneer je je bestelling wenst af te ronden ga je naar je winkelmandje (rechtsboven) waarin je opgeslagen producten zitten. Nu is het wel noodzakelijk je in te loggen aangezien wij jouw adresgegevens nodig hebben om je bestelling te kunnen leveren.
Je maakt voor het afronden van je bestelling een account aan of je meldt je aan met je e-mailadres en je wachtwoord.
Volg nu alle stappen in het bestelproces (levering, controle en betaling). Als je bestelling gelukt is, ontvang je van ons een bevestigingsmail.
Je maakt voor het afronden van je bestelling een account aan of je meldt je aan met je e-mailadres en je wachtwoord.
Volg nu alle stappen in het bestelproces (levering, controle en betaling). Als je bestelling gelukt is, ontvang je van ons een bevestigingsmail.
Hoe kan ik me registreren?
Registreren kan je door bij 'login' een account te creëren. De eerste keer dat je winkelt in de webshop geef je je persoonlijke gegevens in, zodat wij het afleveradres weten. Dit hoef je enkel de eerste keer te doen, bij elke volgende bestelling volstaat het om je aan te melden met je e-mailadres en wachtwoord. Het blijft uiteraard steeds mogelijk om je contactgegevens aan te passen.
Je kan er ook voor kiezen om de guest checkout te verkiezen wanneer het wat sneller mag gaan.
Je kan er ook voor kiezen om de guest checkout te verkiezen wanneer het wat sneller mag gaan.
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Als je je wachtwoord vergeten bent, kan je op de website bovenaan rechts op login klikken. Hier klik je links op de link wachtwoord vergeten en kan je je e-mailadres ingeven.
Vervolgens ontvang je een mailtje met een link om je nieuw wachtwoord in te stellen.
Vervolgens ontvang je een mailtje met een link om je nieuw wachtwoord in te stellen.
Hoe voeg ik een artikel toe aan mijn winkelmandje?
Je voegt producten toe aan je winkelwagentje door onder de productfoto op + te klikken tot je het gewenste aantal hebt.
Opgelet: om dit toe te voegen aan je winkelwagentje dien je nog op 'in winkelwagentje ' te klikken rechtsboven het scherm. Als je hier niet op klikt zit het gewenste product niet in jouw winkelwagentje.
Als je je bestelling wenst af te ronden kan je in je winkelwagentje nakijken of je niets vergeten bent en uiteraard nog verder winkelen door op 'doorgaan met winkelen' linksboven te klikken.
Opgelet: om dit toe te voegen aan je winkelwagentje dien je nog op 'in winkelwagentje ' te klikken rechtsboven het scherm. Als je hier niet op klikt zit het gewenste product niet in jouw winkelwagentje.
Als je je bestelling wenst af te ronden kan je in je winkelwagentje nakijken of je niets vergeten bent en uiteraard nog verder winkelen door op 'doorgaan met winkelen' linksboven te klikken.
Welke betaalmethoden zijn er?
Je kan je bestelling betalen met Bancontact, Visa, Mastercard, Paypal.
Wens je te betalen met Ingenico volg volgende stappen:
Wens je te betalen met Ingenico volg volgende stappen:
- Ga naar jouw winkelmandje en klik op 'afrekenen'
- Volg de afrekenprocedure
- Kies tijdelijk 1 van de volgende 3 betaalmethodes (Bancontact, Visa, Mastercard)
- Wanneer de Ingenicopagina zich opent, kies daar PayPal
- Vanaf nu kun je betalen met PayPal
Hoe kan ik betalen?
Je doorloopt volgende stappen:
- Inloggen / account aanmaken
- Indien je een ander afleveradres hebt, vul je het correcte adres in.
Voorwaarden: dit adres dient te zijn in België, Nederland of Frankrijk
- Gewenste verzendwijze kiezen
- Gewenste betaalkaart kiezen
- Akkoord gaan met de algemene verkoopvoorwaard
- Op de externe betaalsite klik je nogmaals op de gewenste betaalkaa
- Geef de gevraagde gegevens in
- Jouw bestelling is geplaatst, hiervan zal je een bevestigingsmail ontvang
- Denk eraan dat het transactiebedrag op het moment van de transactie rechtstreeks bij uw creditcard in rekening wordt gebracht.
Hoe lang moet ik wachten op mijn bestelling?
Indien je je bestelling geplaatst hebt voor 15u, wordt dit dezelfde werkdag nog verzonden met Bpost. Bestellingen van vrijdag 15u tot zondag worden ’s maandags verwerkt en verstuurd.
De uiteindelijke levering ligt in handen van deze partner en zal (België) binnen de 24u tot 72u gebeuren. Voor Nederland reken je best op 1 à 5 dagen.
Indien dit niet geval is, kan je best contact opnemen met ons via info@cookandbake.be.
Heb je een adres in Nederland of Frankrijk en laat je het daar leveren, dan is de leveringstijd afhankelijk van de afstand tot België. Hoe verder in Nederland of Frankrijk, hoe langer je pakketje onderweg is. Bestel daarom tijdig.
De uiteindelijke levering ligt in handen van deze partner en zal (België) binnen de 24u tot 72u gebeuren. Voor Nederland reken je best op 1 à 5 dagen.
Indien dit niet geval is, kan je best contact opnemen met ons via info@cookandbake.be.
Heb je een adres in Nederland of Frankrijk en laat je het daar leveren, dan is de leveringstijd afhankelijk van de afstand tot België. Hoe verder in Nederland of Frankrijk, hoe langer je pakketje onderweg is. Bestel daarom tijdig.
Wat zijn de verzendkosten en waarom betaal ik deze?
- Vanaf € 50 orderwaarde betaal je geen verzendkosten, hoera!
- Onder € 50 orderwaarde betaal je € 7,90 voor België en € 8,90 voor Nederland.
Wij proberen deze kost zo laag mogelijk te houden voor jou, maar zijn hiervoor vanzelfsprekend afhankelijk van onze partner Bpost. Onze verzendservice omvat track-and-trace zodat jij steeds jouw pakketje kan localiseren.
- Onder 10 kg betaal je 15 Euro verzendkosten.
- Tussen 10 kg en 19kg betaal je 23 Euro verzendkosten.
- Boven 19 kg betaal je 40 Euro verzendkosten.
Waarom zit mijn eetbare print niet in het winkelmandje
Je hebt het formuliertje ingevuld, super! Na enkele keren klikken op de knop verzenden gebeurt er niets. Dan dien je nog het volgende te doen:
- Voeg het product nog toe aan jouw winkelmandje en volg de betaalprocedure.
Ik heb een eetbare print besteld, hoe stuur ik mijn afbeelding door?
Heb je al 1 product in je winkelwagen of al besteld en betaald? Ga naar de pagina waardat je de print hebt gekozen. Scroll naar beneden en dan krijg je een formulier te zien. Daar mag je jouw gegevens invullen. Druk 1x op de knop verzenden.
Is er iets niet juist met de afbeelding of je formulier, dan nemen wij contact op met je. Vragen stellen kan ook via info@cookandbake.be.
Is er iets niet juist met de afbeelding of je formulier, dan nemen wij contact op met je. Vragen stellen kan ook via info@cookandbake.be.
Waar bekijk ik al mijn bestellingen?
Heb je een bestelling geplaatst bij Cook & Bake? Dan kan de historiek raadplegen in je account.
- Ga naar rechtsboven en klik op account en kies mijn account
- Van zodra je een bestelling plaatst, kan je deze bekijken bij "openstaande orders".
- Is de order ondertussen gepikt, dan verplaatst het systeem de order naar facturen. Vanaf nu kan je alle gefactureerde bestellingen opzoeken bij de rubriek 'Mijn facturen'.